به سایت شرکت هوش مصنوعی و پردازش داده رایاصدر خوش آمدید.

ابزار تحلیل احساسات (نظرکاوی) چیست؟

ابزار تحلیل احساسات (نظرکاوی) چیست؟

بازدیدها: 24

از آنجایی که ارتباطات مبتنی بر متن مانند رسانه‌های اجتماعی و چت زنده در خدمات مشتریان محبوب‌تر می‌شوند، کسب‌وکارها به راهی برای فیلتر کردن دقیق و کارآمد بازخورد مشتریان خود نیاز دارند. اینجاست که ابزار تحلیل احساسات برای تفسیر متن و توضیح هدف یا لحن پیام مشتری مفید است.

ابزار تجزیه و تحلیل احساسات نرم افزاری است که مکالمات متنی را تجزیه و تحلیل می کند و لحن، هدف و احساسات پشت هر پیام را ارزیابی می کند. با کاوش بیشتر در این عناصر، این ابزار زمینه بیشتری را از مکالمات شما آشکار می کند و به تیم خدمات مشتری شما کمک می کند تا بازخوردها را به طور دقیق تجزیه و تحلیل کنند. این امر به ویژه برای برندهایی مفید است که به طور فعال با مشتریان خود در رسانه های اجتماعی، چت زنده و ایمیل درگیر هستند، جایی که تعیین احساسات پشت پیام ممکن است دشوار باشد. تجزیه و تحلیل احساسات به برندها کمک می کند تا با استفاده از بازخورد کیفی اطلاعات بیشتری در مورد درک مشتری بیاموزند. با استفاده از یک سیستم خودکار برای تجزیه و تحلیل مکالمات مبتنی بر متن، کسب و کارها می توانند متوجه شوند که مشتریان واقعاً چه احساسی در مورد محصولات، خدمات، کمپین های بازاریابی و موارد دیگر دارند.

مزایای استفاده از ابزار تحلیل احساسات

اگر شرکت شما یک بستر چندکانالی برای دریافت نظرات کاربران دارد، یک ابزار تجزیه و تحلیل احساسات می‌تواند در وقت ارزشمند تیم شما برای سازمان‌دهی و گزارش بازخورد مشتریان صرفه‌جویی کند. به جای بررسی هر توییت و نظر یک به یک، یک ابزار تحلیل احساسات بازخورد شما را پردازش می کند و به طور خودکار مثبت، منفی یا خنثی بودن آن را تفسیر می کند. سپس، داده‌های شما را ترکیب می‌کند و آن‌ها را در نمودار یا نمودارهایی نمایش می‌دهد که به وضوح روند بازخورد مشتریان شما را مشخص می‌کند. این نه تنها به تیم شما اطلاعات دقیقی برای کار می‌دهد، بلکه زمانی را برای کارمندان شما آزاد می‌کند تا روی سایر وظایف در جریان کار روزانه خود کار کنند.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.