به سایت شرکت هوش مصنوعی و پردازش داده رایاصدر خوش آمدید.

شرکت رایاصدر، نمایشگاه نیاز محور هوش مصنوعی (AI Space)

شرکت رایاصدر، نمایشگاه نیاز محور هوش مصنوعی (AI Space)

بازدیدها: 5

به همت دبیرخانه جایزه سالانه هوش مصنوعی ایران (iAAA) و با همکاری شبکه فن‌بازار ملی ایران، رویداد و نمایشگاه نیاز محور هوش مصنوعی (AI Space) در تاریخ ۱۲ و ۱۳ بهمن‌ماه در پارک فناوری پردیس برگزار می‌شود.
در این رویداد شرکت‌های دانش‌بنیان و فناور می‌توانند نیازهای مرتبط با هوش مصنوعی را مطرح نموده و از ظرفیت این رویداد برای رفع نیازهای فناورانه اقدام نمایند. از سوی دیگر علاقه‌مندان و فناوران با مسائل واقعی صنعت آشنا شده و طی این رویداد می‌توانند در جهت حل مسائل موجود قدم بردارند. در حاشیه این برنامه، رویداد ارائه نیاز، کارگاه‌های آموزشی، سخنرانی و پانل‌های تخصصی متعددی در حوزه هوش مصنوعی برگزار می‌شود.
گروهی از مخاطبان این رویداد، شرکت‌ها، صنایع، معادن و سازمان‌ها هستند که در بخشی از فرایندهای خود از هوش مصنوعی استفاده کرده و یا اینکه می‌توانند با هوشمندسازی صنعت خود، ارزش افزوده بیشتری خلق نمایند.
شرکت هوش مصنوعی و پردازش داده رایاصدر افتخار دارد با حضور مدیران خود، تجربیات دانشی و صنعتی خود را در حوزه های هوش مصنوعی و داده کاوی با دوستداران و علاقه‌مندان به اشتراک گذاشته و با آخرین دستاوردهای سایر شرکت های حاضر در رویداد آشنا گردد.
 
 
گزارش تصویری نمایشگاه نیازمحور هوش مصنوعی
slide-e336bba
مهندس پوریا حداد مدیر عامل فیلاگر
slide-7d4e7bf
slide-b229fe8
slide-3297f14
slide-1b1f2bb
slide-28046f4
slide-e83bb14
slide-f83f687
ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.