به سایت شرکت هوش مصنوعی و پردازش داده رایاصدر خوش آمدید.

هوش مصنوعی هر صنعت را در هر کشور متحول خواهد کرد

هوش مصنوعی هر صنعت را در هر کشور متحول خواهد کرد

بازدیدها: 9

از آنجایی که هوش مصنوعی به یک دانش رو به رشد در تجارت تبدیل شده است، شرکت های برتر هوش مصنوعی به عنوان رهبران این فناوری در حال ظهور هستند.

شرکت‌های هوش مصنوعی که اغلب از محاسبات ابری و محاسبات لبه‌ای استفاده می‌کنند، در حال توسعه فناوری‌های بی‌شماری برای برآورده کردن انتظارات در خانه، محل کار و جامعه هستند. یادگیری ماشینی در این حوزه پیشتاز است، اما شرکت‌های پیشرو هوش مصنوعی امروزی در حال گسترش دامنه فناوری خود از طریق دیگر دسته‌بندی‌ها و عملیات‌های فناوری هستند، از تجزیه و تحلیل پیش‌بینی‌کننده گرفته تا هوش تجاری و ابزارهای انبار داده تا یادگیری عمیق، که مشکلات بزرگ صنعتی و شخصی را از بین می­برد.

کل صنایع توسط هوش مصنوعی در حال تغییر شکل هستند. شرکت های RPA به طور کامل پلتفرم های خود را تغییر داده اند. هوش مصنوعی در حال تغییر و تحول شیوه­های مراقبت بهداشتی از بیماران است.

ارائه‌دهندگان هوش مصنوعی سرمایه‌گذاری هنگفتی را از شرکت‌های سرمایه‌دار و شرکت‌های غول‌پیکر مانند مایکروسافت و گوگل جذب می‌کنند که پتانسیل رشد بیشتر در استفاده شرکتی و شخصی را می‌بینند. تحقیقات آکادمیک هوش مصنوعی از نظر کمیت و پیچیدگی به سرعت در حال رشد است، همانطور که فرصت های شغلی هوش مصنوعی در بسیاری از صنایع در حال بوجود آمدن است. همه این رشدها و پتانسیل های هیجان انگیز برای توسعه استعدادهای جدید هوش مصنوعی توسط موسسه هوش مصنوعی انسان محور دانشگاه استنفورد در حال ثبت است.

غول مشاوره Accenture استدلال می کند که هوش مصنوعی پتانسیل افزایش نرخ سودآوری را به طور متوسط ​​38٪ دارد و می تواند منجر به افزایش اقتصادی 14 تریلیون دلاری در ارزش افزوده ناخالص اضافی (GVA) تا سال 2035 شود.

روند دیگری فراتر از رشد علمی فناوری هوش مصنوعی، تنوع در ایجاد شرکت‌های هوش مصنوعی است. بسیاری از شرکت‌ها با ارائه‌های هوش مصنوعی خود وارد بازار عمومی شده‌اند، اما هنوز بخش مهمی از این صنعت، شرکت‌های خصوصی با پیشنهادات ویژه هستند. این شرکت ها در سرتاسر جهان در حال ظهور هستند و محدود به دره سیلیکون یا سایر مراکز فناوری سنتی نیستند.

شرکت ها و مراکز علمی مختلف تمایل خود را برای سرمایه گذاری بیشتر در زمینه هوش مصنوعی در طول همه گیری کووید-19 افزایش داده اند، به این امید که تجربیات مشتریان و بیماران را در پزشکی از راه دور، تصویربرداری دیجیتال، و حوزه های مختلف دیگری که به مشتریان دسترسی بیشتری به منابع مورد نیازشان می دهد، به پیش ببرند.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.